Здравейте колеги,
Интересува ме някой зне ли при какви налаягания, какъв ход трябва да има актуатора? В стандартните документации на нашите коли, единствено има при какво налягане започва да сработва актуатора (1мм ход при 0,62-0,68 бара), но никъде не намерам информация, при какъв ход разтоварва напълно турбината и при какво точно налягане. Проблема е, че турбината прендува зверски и видимо всичко и е ОК - чиста е, актуатора и маркучая не изпускат и между 0,6-07 бара сработва, както е дадено по документация. Така, че искам да проверя при опредлени налягания, какъв ход трябва да има стеблото или поне да разбера примерно при 1.3-1.35 бара, колко милиметра е, за да разбера каква е причината да пренадува така турбината.
Благодаря предварително!
Интересува ме някой зне ли при какви налаягания, какъв ход трябва да има актуатора? В стандартните документации на нашите коли, единствено има при какво налягане започва да сработва актуатора (1мм ход при 0,62-0,68 бара), но никъде не намерам информация, при какъв ход разтоварва напълно турбината и при какво точно налягане. Проблема е, че турбината прендува зверски и видимо всичко и е ОК - чиста е, актуатора и маркучая не изпускат и между 0,6-07 бара сработва, както е дадено по документация. Така, че искам да проверя при опредлени налягания, какъв ход трябва да има стеблото или поне да разбера примерно при 1.3-1.35 бара, колко милиметра е, за да разбера каква е причината да пренадува така турбината.
Благодаря предварително!
Comment